تاثیر برچسب ها در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی کمانکش

در این مقاله که امروز انتشار می شود تصمیم داریم تا شما بازدیدکننده عزیز را از تاثیرات مثبت ، مزایا و ویژگی های برچسب های معقول و استاندارد در حوزه طراحی سایت آشنا سازیم. به بیانی دیگر شما می توانید با خواندن این مقاله ویژگی ها و مزایای برچسب ها و کارایی آنها را در سایت بفهمید تا بتوانید کاربرد سایت خودتان را برای کاربران و بازدیدکنندگان بالا ببرید. پس لطفا تا پایان این مقاله ما را دنبال کنید.

برچسب هایی که کوتاه هستند :

اولین موردی که در این مقاله باید درباره شیوه استفاده بهینه و درست از برچسب ها در طراحی سایت بگویم این است که باید در سایت خود از برچسب های کوتاه استفاده نمایید. به بیانی دیگر اگر بخواهید عبارت های کلیدی که مد نظرتان است و در محتوایتان دارید را در قسمت برچسب ها به کاربران نمایش دهید باید از واژه های کوتاه استفاده کنید. البتهبه این معنی نیست که مفهوم نباشد. باید شما بتوانید مفهوم خود را از یک مقاله ۳۰۰ کاراکتری در دو سه کلمه بیان کنید. و بدترین حالت برچسب ها جمله ای است.

تعداد برجسب ها در طراحی سایت به طور عادی :

استفاده از تعداد هر چه کم تر برچسب در مطالب سایت یکی از سخت ترین و مهم ترین اصول و استاندارد کار تولید محتوا می باشد. وقتی که شما اصول تعداد برچسب را در طراحی سایت خود رعایت نکنید ، هر مطلب ۶ برچسب دارد و به عبارتی اگر ۳۰۰ مقاله در سایتتان داشته باشید ۱۸۰۰ برچسب می شود و هر برچسب یک برگه جداگانه از دیگر برگه ها ایجاد می کند و ۱۸۰۰ برگه فقط برچسب هم موتور های جستجو را سردرگم می کند و هم کاربرانتان را. پس هم در سئو شکست سختی خواهید خورد و هم کاربران که سرمایه اصلی سایت شما هستند را از دست می دهید. همچنین برای اینکه متن مقاله تان قابل خواندن و فهم باشد لازم است که از تکرار های مکرر و پشت سر هم برچسب ها در متن مقاله خودداری کنید.

دو نکته مهم در برچسب ها (چکیده این مقاله) :

۱- از کاراکترهای زیاد و متن ها و جمله های طولانی در برچسب های سایت خود جدا خود داری کنید و سعی کنید برچسب های کوتاه تولید نمایید.

۲- تعداد برچسب های سایتتان را کاهش دهید. می گویید چطور؟ خب برای هر مطلب بین ۲ تا ۴ برچسب به وجود آورید از برچسب هایی که در مطالب قبل استفاده کردید در این مطالب هم استفاده کنید و برچسب جدیدی تولید نکنید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران

 





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: